جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
العبادی

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا عراق در ایران گفت: خون شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس قواعد جنگ در غزه را تغییر می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، از شب گذشته اخبار و تصاویری مبنی بر شهادت یحی السنوار رئیس دفترسیاسی حماس در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها منتشر شد.

ساعاتی پیش نیز ، «خلیل الحیه» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده است. خلیل الحیه تاکید کرد که یحیی سنوار پس از خروج از زندان، به جانفشانی‌های خود ادامه داد تا اینکه به طوفان عظیم(عملیات طوفان‌الاقصی) رسید.

وی افزود: السنوار تداوم راه کاروان شهدای بزرگ همچون «احمد یاسین» موسس جنبش حماس است. خون شهدا راه ما را نورانی و روشن می‌کند و انگیزه‌ای برای مقاومت و ثبات خواهد بود.

شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران با اشاره به شهادت افتخارآمیز شهید السنوار در گفت و گو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: خون شهید یحی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس قواعد جنگ در غزه را تغییر می‌دهد، همانطور که خون شهید سید حسن نصرالله معادله جنگ را در لبنان تغییر داد.

نماینده کتائب سیدالشهدا در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خون شهید السنوار بر زمین فلسطین جاری شد و قوانین جنگ را در غزه تغییر خواهد داد و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی قطعی خواهد بود ،چرا که خون شهدا پیروزی می‌آورد حتی اگر مدتی به طول انجامد.

فرماندهان مقاومت در خط مقدم جبهه هستند

وی با اشاره به شهادت میدانی فرمانده حماس گفت: رهبران مقاومت اسلامی در خط مقدم جبهه هستند، و بهترین گواه و دلیل این حرف شهادت برادر السنوار است، او در حالی به شهادت رسید که در دستش اسلحه بود و تا لحظه آخر تکان نخورد و ثابت قدم ماند و هرگز شکست نخورد.

العبادی در پایان تاکید کرد: خون شهدا هدر نخواهد رفت، بلکه نوری است که راه آزادگان را روشن می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha